Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Ad vocem

Ankiety czytam...

Ankiety czytam i analizuję, i się przejmuję, i się cieszę, i mam różne przemyślenia czy też plany działania... Niestety ani nie mogę odpowiedzieć Autorom komentarzy, ani Autorzy nie chodzą drugi raz na zajęcia, żeby się przekonać czy coś się zmieniło - postanowiłem więc tutaj zamieszczać i uaktualniać sukcesywnie analizy komentarzy i problemów tam zgłaszanych - dla Was i dla siebie - niech będzie ślad, że zostały jakoś przepracowane.

Lepiej zapobiegać!

Dodatkowo myślę, że pewne sprawy mogą być rozwiązane na bieżąco i wtedy uniknie się problemu oraz konieczności jego monitowania w ankietach, po fakcie. W razie jakiś przemyśleń w związku z moimi przemyśleniami oczywiście zapraszam do kontaktu!

Czasem trzeba leczyć!

Kluczowa jednak jest diagnoza a ta opiera się w tym przypadku na komentarzach, więc zaczniemy od komentarzy ogólnie - jak je pisać dobrze?

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Jak pisać komentarze?
ad vocem

Jak pisać komentarze?

Nie jest łatwo być krytykowanym, ale... pisać krytykę też nie jest łatwo! Pomagamy :-)
więcej o Jak pisać komentarze?
Za dużo wszystkiego, za mało ECTS
ad vocem

Za dużo wszystkiego, za mało ECTS

Zgłoszono zbyt duży nakład pracy na zajęciach z Zarządzania (1 ECTS)
więcej o Za dużo wszystkiego, za mało ECTS
Uwagi covidowe
ad vocem

Uwagi covidowe

Ze względu na awaryjną sytuację pojawiły się okoliczności z tym związane - zmiana organizacji, trybu pracy i oceniania, co przysporzyło wszystkim trudności...
więcej o Uwagi covidowe
Czy są różnice w punktacji w zależności od płci?
ad vocem

Czy są różnice w punktacji w zależności od płci?

Jednak trochę zdziwiony komentarzami w ankietach postanowiłem sprawdzić jak różnią się średnie oceny Studentek i Studentów. Całkiem to okazało się interesujące...
więcej o Czy są różnice w punktacji w zależności od płci?
Niejasne? - Jasne!
ad vocem

Niejasne? - Jasne!

To dość często zgłaszany problem... Jednym z pytań uczelnianych w ocenie zajęć dydaktycznych (OZD) jest aspekt jasności tłumaczenia w trakcie zajęć (pytanie: „Jak oceniasz umiejętność przekazywania wiedzy przez prowadzącego?”).
więcej o Niejasne? - Jasne!
Za mało, za dużo, w sam raz
ad vocem

Za mało, za dużo, w sam raz

Wyważenie wielu czynników jest trudne - "złoty środek" dla każdego jest gdzieindziej...
więcej o Za mało, za dużo, w sam raz
Równo to znaczy jak ?
ad vocem

Równo to znaczy jak ?

Rozdzielenie zadań, pomaganie, asystowanie, rozmawianie, wyjaśnianie, dawanie przykładu, inspirowanie - wg potrzeb czy po równo ???
więcej o Równo to znaczy jak ?
Bo kolokwium było za trudne...
ad vocem

Bo kolokwium było za trudne...

Jeden z dość często zgłaszanych problemów. Zasadniczo żadne pytanie uczelniane nie obejmuje tego problemu... Zastanówmy się: - skąd się bierze? - jak temu zaradzić?
więcej o Bo kolokwium było za trudne...